Kapcsolat velünk

2011. január 21., péntek

Az első bejegyzés

Az állandó vágyódást más tájakra, városokba, országokba talán családi örökségként kaptam, talán a szakmám, a hivatásom az építészet miatt van, a lényeg, hogy szeretek utazni, más helyeket, kultúrát, gasztronómiát és persze embereket megismerni. Amikor 2000-ben először jártam Nagy-Britanniában, rácsodálkoztam, hogy mennyi mozgáskorlátozott ember van. Idegenvezetőnk elmondta, hogy tényleg több van átlagosanebben az országban, mint máshol. A hideg időjárás miatt sokan lesznek súlyos reumások 30-40 éves korukra, illetve kerülnek idősebb korukban kerekessszékbe. Csak ámultam és bámultam a sok lift, akadálymentes épület és WC látván. Aztán pár év múlva a szabályozás nálunk is előírta a középületek akadálymentesítését. Azóta már magam is rengeteg akadálymentes épületet terveztem. És amerre járok ilyeneket fényképezgetek.
Ezen blog az ilyen témájú képeim gyűjteménye barátaimnak és minden erre tévedő kedves látogatónak, aztán ki tudja mi lesz még...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése