Kapcsolat velünk

2011. január 28., péntek

Rendhagyó technikaóra az akadálymentesség eszméjéről a mosonszentmiklósi iskolában

Igaz, még novemberben történt, de a fontossága nem veszti érvényét soha.
Minden évben a hatodikosok technikából az építészetről is tanulnak. A tantárgyat Héczné Tóth Mária tanítja, aki a mosonszentmiklósi Széchenyi István Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény igazgatónője és minden évben meghív ezeket az órákat megtartani. A meghívást örömmel fogadom el, mert ez nagy megtiszteltetés nekem, mivel itt tanultam én is és a tavalyi évben átadott új, modern és természetesen teljeskörűen és komplexen akadálymentes iskolaépületet én terveztem.
Igazgatónő vendégeket is hívott.
Tilai Gergelyt, aki szintén az iskola tanulója volt, az első magyar kerekesszékes rugby csapat alapító tagja, a WildBoars Kerekesszékes Rugby Egyesület sportolója
és Battyán Jánost, aki a helyi alapszervezet képviselője.
A rendhagyó óráról a Kisalföld újság is részletesen beszámolt. A cikket ide kattintva lehet olvasni, bár egy-két nevet elírtak.
És néhány emlékezetes pillanat:

A vendégek valamennyi osztályt meglátogatták és beszéltek az életükről. 
Tilai Gergely a harmadik osztályosokkal.

A legkisebbek Tilai Gergellyel és Szabó Jánossal.

A felső tagozatosok is nagy érdeklődéssel hallgatták a vendégeket.

Ez nem játék. A technikaórán a hatodikosok megtapasztalhatták milyen nehéz tájékozódni, ha az ember látássérült.

Szabó János kipróbálta a korlátliftet.

Szabó János és Battyán János (jobbszélen) a gyerekekkel a lift előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése